‌ 🔰 افراد 50 ساله یا سن بالاتر برای تغییر و تناسب اندام باید ...

💥دنیای بدنسازی و فیتنس💥

هیچ میدونی ؟؟
این ربات : TGPSBOT
روزانه بسیاری از هموطن هامون رو با هم آشنا می کنه !!
رایگان هست ؛ همین الان عضو شو !!
AMIR
AMIR
دختر | سن : 18 | محبوبیت : 2
شهر : مشهد
Javad Ebadi
Javad Ebadi
دختر | سن : 20 | محبوبیت : 3
شهر : خرمشهر
نفس
نفس
دختر | سن : 18 | محبوبیت : 4
شهر : زابل
‌ 🔰 افراد 50 ساله یا سن بالاتر برای تغییر و تناسب اندام باید سعی کنند


🔸 حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی متعادل مثل دوچرخه سواری یا پیاده روی در طول هفته داشته باشند.

🔹 تمرینات قدرتی را دو یا چند بار در هفته با تمرکز بر روی عضلات اصلی انجام دهند. ( پاها، باسن، پشت، شکم، سینه، شانه‌ها و بازوها)

🔸 سالمندانی که تعادل ضعیفی دارند هم باید برای افزایش تعادل و هماهنگی حداقل هفته‌ای ۲ بار ورزش کنند.

بدنسازی و فیتنس 👇🏻
♨️ @Poweriran 💪🏻
تاریخ : 1397/08/22 | بازدید این مطلب : 6

‌ 🔰 افراد 50 ساله یا سن بالاتر برای تغییر و تناسب اندام باید سعی کنند 🔸 حداقل ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی متعادل مثل دوچرخه سواری یا پیاده روی در طول هفته داشته باشند. 🔹 تمرینات قدرتی را دو یا چند بار در هفته با تمرکز بر روی عضلات اصلی انجام دهند. ( پاها، باسن، پشت، شکم، سینه، شانه‌ها و بازوها) 🔸 سالمندانی که تعادل ضعیفی دارند هم باید برای افزایش تعادل و هماهنگی حداقل هفته‌ای ۲ بار ورزش کنند. بدنسازی و فیتنس 👇🏻 ♨️ @Poweriran 💪🏻